Fra Orkla til Willder

 

Willder henter inn Anne Gro Johansen som kreativ forretningsutvikler. Hun kommer fra stillingen som Leader New Business Innovation i Orkla Health, hun har vært innom selskaper som Tine og Rema 1000 i løpet av karrieren, og har også vært gründer med eget selskap.

 

- Det har vært viktig for oss å få Anne Gro på laget. Mange av de strategiske valgene vi gjør for kundene våre utfordrer forretningsmodellene deres, og da har vi hatt et behov for «show don't tell», ved å utvikle de faktiske nye produktene og tjenestene. Med Anne Gro på laget kan vi endelig ta mer kontroll og gå i kompaniskap med kundene i innovasjon og forretningsutvikling, sier daglig leder Rachel Øveraas til Kampanje. 

Anne Gro Johansen gleder seg til å bli med på reisen.

- Jeg er veldig glad for å få muligheten til å være på Willder-laget og være med på deres vekstreise. Jeg brenner for innovasjon og forretningsutvikling og det er en stor trigger for meg å kunne anvende min kompetanse fra store merkevareaktører og ikke minst min egen gründererfaring inn mot mange ulike kunder og bransjer.

 
 
Previous
Previous

Vi er best når vi forstår